.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۱۴۰ قطعه ماهی از صیادان غیرمجاز در مازندران
یگان حفاظت محیط زیست مازندران موفق به کشف و ضبط ۱۴۰ قطعه ماهی از صیادان غیرمجاز در بابلرود شد.

به گزارش شمال نیوز،حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل محیط زیست مازندران اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل، در حین گشت و کنترل مستمر در حوزه استحفاظی، موفق به کشف وضبط ۱۴۰۰ قطعه ماهی از صید غیر مجاز ماهیان شدند.

وی افزود: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل در طی گشت وکنترل در مسیر رودخانه بابلرود موفق به دستگیری سه نفر متخلف به همراه ۱۴۰ قطعه ماهی شامل به همراه ۴ رشته تور ماهیگیری سالیک و مقداری تور ماهیگیری غیرمجاز کشف و ضبط، متخلفین دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی از تمامی دوستداران محیط زیست و علاقه مندان به طبیعت خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف شکار وصید در رودخانه وتالاب ها، مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست و یا پاسگاه محیط بانی اطلاع دهند.

مدیرکل محیط زیست مازندران درباره آتش سوزی های متوالی هفته گذشته در میانکاله نیز گفت: در چندمین آتش‌سوزی متوالی هفته اخیر، این بار نوار ساحلی میانکاله در کیلومتر ۳۰ این پناهگاه دچار حریق شد و در این آتش‌سوزی حدود ۲ هکتار از مرتع معروف غزل تنگه با پوشش گیاهی ۷۰ درصد سازیل وتمشک و ۳۰ درصد از درختان توسکا طعمه حریق شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.063 seconds.